Przejdź do głównej zawartości

Niespodzianka



No i po pięknym słoneczku. Pada i pada. Mam cichą nadzieję, ze w weekend się rozpogodzi. Człowiek ma jakieś plany, a pogoda mu to uniemożliwia. Dlatego trzymam kciuki i Was tez o to proszę, bo plany są wielkie. Chodzi o to, ze moja psiapsiółka ma urodziny i chcemy dla niej zrobić wielka imprezę na działce, a wiecie jak to będzie jak nie będzie pogody. Wszystko trzeba będzie przenieść do domku, a my planujemy imprezę na świeżym powietrzu. Oby się wszystko udało. Pogoda musi być piękna, no jak nie... :-) Jak tam Wasze plany weekendowe???

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Friends

Zaczynamy weekend. Na ten wolny czas zaplanowałam maraton z przyjaciółmi. Oni nigdy mi się nie znudzą!

Stopy na wiosnę

No mam nadzieje, że już będzie coraz cieplej i zaczniemy nosić lżejsze buty i to już najwyższy czas  by zadbać i doprowadzić nasze stopy do" ładu".

Słoneczko

Zaczynamy nowy tydzień... Ciekawa jestem co ten tydzień przyniesie. Patrzę przez okno i widzę, że już słoneczko zaczyna świecić, więc szykuje się mam nadzieję kolejny słoneczny dzień. Cały weekend był wspaniały, słońce, ciepełko, idealnie. W pobliskim parku było multum ludzi, co mnie w ogóle nie dziwi. Ludzie powychodzili z domów.